۸ پاسخ

عزیزم شما کی میخوری ؟
هر روز میخوری ؟

ارع من با شیر میخوردم

من باشیر میخورم خوشمزست

تو اب بیشتر تاثیر داره

باهرچی خوشت میادبخور

آره میشه ولی به بدن من نساخت ببخشیداسهال کرد

آره گلم

اره داخل شیر اب یا ابمیوه میتونی بریزی

سوال های مرتبط

مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی