۴ پاسخ

اره بابا بریز

من از دکتر داروخانه پرسیدم گفت دوست داری خالی خالی بخور مهم اینه که بخوری چون با آب یا شیر طعمشو دوست نداشتم الا با قاشق میخورم آب می‌ریزم روش

آره من میریزم

شیر موز رو نمیدونم ولی جاریم باشیرخالی میخورد

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی