۴ پاسخ

والا 230 میگیرم آویفر

اویفر من تازگی خریدم 300

عزیزم داروها اونقدر گرون شده دیشب پنج قلم دارو شده چهار ملیون

پاراکید قیمتی نداره احتمالا همون مولتی گرون بوده

سوال های مرتبط

مامان 🐬💖دخترنازم مامان 🐬💖دخترنازم ۱۷ ماهگی
مامان نبات 💕👧🏼 مامان نبات 💕👧🏼 ۷ ماهگی