۱۰ پاسخ

شهرک سلامت اصفهان تا اردیبهشت نزدیک۱۰بود

من دوشنبه میرم احتمالا 3تومن دارو شد 2 تومان ویزیت و سنو دکتر دو نیم دکتر اسفند 1.5برا خودش گرفت الان نمی‌دونم چقدر گرون شده بیمارستان خصوصی هست اسفند دو دویست گرفت الان مطمعنا گرون شده

دوربر ۸ تا ۱۵ تومن ازاد با بیمه نزدیک ۲ یا ۳ تومنه

حدود ۱۵ دکتر تو مطب در میاد

اگه تعیین جنسیت نکنی بیمه شامل حالت میشه هزینت کمتر میشه

بستگی به مرکزی که انحام میدی داره
خصوصی پارسال ۲۰ میلیون بود
ولی بیمارستان ۲ میلیون

۷میلیون

من دوسال پیش درمانگاه گذاشتم 480 یعنی الان انقدر گرون شده فکر کنم درمانگاه ها ارزونترن

فکر میکنم 50 تومن باشه.هوش مصنوعی گفت ۱۵ تا ۴۰ تومن

فکر کنم نزدیک ۱۰ ملیون

سوال های مرتبط