۱۲ پاسخ

مال منم نیومده بود تو لگن لحظه اخر که بستری بودم مامام کمک کرد بهم ورزش داد تا اومد تو لگنم

حالا ما ک دعا میکنیم بچه بریچ باشه بر عکس همیشه

🥲🥲🥲🥲

کی رفتی معاینه چند هفته ای چند روز ..؟؟

اونایی ک دنبال نامه سزارین اجباری هستن فقط میدونن چ نعمتی داری🤭

خوشبخالت طبیعی چیه من طبیعی بودم پدرم در اومد

برو زیر دوش آب گرم ورزش کن

خوشبحالت من الان درد دارم برای سزارین

ورزش های کگل و اسکات و ...
بزن گوگل ورزش هارو میاره

تو آب استخر ورزش کن

ورزش کن

چقدر ناشکری

سوال های مرتبط