منم پهلوهام درد میکنه و کش میاد هر چند روز یک بار
من خودم انقدر که به پهلو میخوابم انگاری زخمه پهلوهام.
من پهلو راستم خیلی درد گرفته بود ب دکترم گفت گرمش کن منم گرمش کردم خوب شد
من چون به پهلو میخوابم هردو طرف و لگنم به شدت میگیره
با روغن پهلوهام و لگنم چرب میکنم آروم تر میشه زیر باد کلر هم نمیخوابم
ی چندتاضربه اروم بزن ب پهلوت اگه درد گرفت برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.