ازدیشب تاالان پهلوراستم یکم دردمیکنه حرکت نینی هم خوبه کسی میدونه دلیلش چیه؟

۵ پاسخ

منم پهلوهام درد میکنه و کش میاد هر چند روز یک بار

من خودم انقدر که به پهلو میخوابم انگاری زخمه پهلوهام.

من پهلو راستم خیلی درد گرفته بود ب دکترم گفت گرمش کن منم گرمش کردم خوب شد

من چون به پهلو میخوابم هردو طرف و لگنم به شدت میگیره
با روغن پهلوهام و لگنم چرب میکنم آروم تر میشه زیر باد کلر هم نمیخوابم

ی چندتاضربه اروم بزن ب پهلوت اگه درد گرفت برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان ایلیا💙👑 مامان ایلیا💙👑 هفته سی‌وهشتم بارداری