چجوری بچه هاتون میفرستین توکوچه من ک اصلن دوسندارم بچم بره توکوچه 😮💨😮💨
حداقل خودت از این به بعد باهاش برو پیشش باش بچه رو دیدی حتما بهش بگو
خاهشا نزار بچت بره کوچه بجز ماشین اینا ک خیلی خطرناکه دزد هس یا خدای نکرده یکی بچتو هل میده چیزی بشه نمیتونی کاری کنی حتی با دعوا یا شکایت نزار بره خطرناکههه
نفرست تو کوچه خیلی کوچیکه هنوز! مگه بازی تو خونه چشه که میفرستی بره بیرون؟
اگرم میفرستی خودت همه جور وسیله بازی توپ و دوچرخه بده دستش که به وسیله مردم دست نزنه. دیگه یه توپ پلاستیکی ۷۰ ت منه .
اونام کتک کاری کنن رو بچه کوچیک .
پسر من که همه جا پاش اینجوریه شب تا صبح من به خدا فقط پا میمالونم ازبس توی روز بازی میکنه واصلا ارزش برای بدنش قائل نیست
بگو عزیزم و اینکه بچه رو تنها نفرست تو کوچه الان دوره زمونه خیلی خطرناکیه واقعا
اره کبوده..اگه پسره از پسر شما بزرگتر بوده اره برو بهش بگو بیخود بچه رو زدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.