۷ پاسخ

خوب که عالیه
ولی باید هم پولشو داشته باشی هم تحمل دردشو

جراحی

عمل زیبایی بهترین راهه البته اگه واقعا بقیه راهکار هایی که دوستان دادن تاثیر نداشته

زایمان طبیعی اکثرا میتونه مسببش باشه ..و عفونتای مکرر. بنظرم شما عفونت پنهان داری ..اونو رفع کن ..تاثیرشو میبینی..درکنارش تغذیه اتو درست کن پیاده روی داشته باش..ورزش کن وزنتو بیار پایین و ایستادن زیاد و شکم گنده میتونه روی مثانه و رحم فشار بیاره..بهرحال راهنمایی های من بدرد همه میخوره ..حالا شمارو که ندیدم ..ولی اینا رو رعایت بکنی بازم همون مشکلات ک باشه در آخر عمل

کگل خیلی خوبه

ورزش کمک کننده است و اینکه متخصص بری یه دستگاهی هست واسه جوانسازی و اینجور چیزاست بهش بگو کمکت میکنه

ورزش کگل و تو عطاری شیاف دارن

سوال های مرتبط

مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی