مامانا کسی تا حالا امینوسنتز انجام داده؟؟؟درد داره؟؟؟چجوریه؟؟

۳ پاسخ

من ۹خرداد انجام دادم اصلا درد نداره فقط حداقل تا۲۴ساعت کارسنگین نکن استراحت کن شیاف پروستژون میده

سلام عزیزم منم چهل روز پیش انجام دادم اصلا درد ندارع خیلی راحته فقط مایعات زیاد بخور سه رو بعدشم استراحت نسبی داره

اره عزیزم من انجام دادم خیلی راحته

سوال های مرتبط

مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان هلن و نی نی مامان هلن و نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ویکم بارداری