من ۹خرداد انجام دادم اصلا درد نداره فقط حداقل تا۲۴ساعت کارسنگین نکن استراحت کن شیاف پروستژون میده
سلام عزیزم منم چهل روز پیش انجام دادم اصلا درد ندارع خیلی راحته فقط مایعات زیاد بخور سه رو بعدشم استراحت نسبی داره
اره عزیزم من انجام دادم خیلی راحته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.