۱۰ پاسخ

انتیت ک خوب بود حداقل سلفری بده به جای امینو

من ۹سال پیش انجام دادم درد نداشت فقط بعدش مراقبت. کردم هیچی ام نشد

چرا باید آمنیو کنی؟ انتیت که خوب بوده

انجام نده من انجام دادم بچه ام از دست رفت لطفا دكترت رو عوض كن سلفري انجام بده بعد اگه موردي بود و راهي نداشتي با تسخيص چند دكتر انجام بده

من انجام دادم ،درد نداره ،فقط بعدش باید خیلی مراقبت کنی

من قبلا انجام دادم من که دردی نداشتم فقط همون سر سوزن که میره تو ولی اصلا وخشتناک نیست خیلی هم طول نمیکشه

ب حرف یه دکتر اکتفا نکن از چند تا دکتر نظر بگیربعد تصمیم بگیر

من پارسال دادم درد نداره یه لحظه فقط سوزن رو میکشه مث نیش زنبور، ولی بعدش زخمم ترمیم نشد یه ماه بعد کیسه ابم ترکید، امسال هر چی دکترم گفت برو انجام ندادم

چرا باید بدی

برا من نوشت نرفتم
رفتم ی دکتر دیگه گفت نمیخواد

سوال های مرتبط

مامان نخودچی🩵👶🫀 مامان نخودچی🩵👶🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوثر مامان کوثر هفته سی‌وسوم بارداری