۸ پاسخ

سلام عزیزم شما رشت هستین؟ کجاآمینو انجام دادین؟پیش کدوم دکتر؟

هفته پیش رفتم ۱۶ میلیون شد

سلام، شما سلفری هم داده بودید؟ انومالی چطور

چرا بهت گفتم آمینو شی؟؟

قبل عید 14 تومن شد. دو تومن دستمزد دکتر نمونه برداری دردش بد نی قابل تحمل ولی بعدش تا دو هفته مراقبت میخواد

اولش یکم میسوزه بعد یکم گرفتگی دارع

۲۵۰۰دکترازم گرفت

سلام من ۲هفته پیش

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوکوملون مامان کوکوملون هفته بیست‌وهشتم بارداری