۳ پاسخ

من دو هفته قبل انجام دادم س تومن هزینه دکتر ک نمونه گرفت شد نه تومن هزینه آزمایشگاه شد بیمه هم نبودم همه آزاد ششصد هم هزینه ارسالش از شیراز ب تهران هنوز جواب نیومده

اره من ازمایشگاه نیلو رفتم ۱۵ یا ۱۶ تومن ازمایشگاه گرفت دکتر هم ۳و نیم دستمزد گرفت. اوایل شهریور انجام دادم. تقریبا ۱۹ تا ۲۰ میشه

من‌پارسال انحام دادم. دستمزد دکتر جداس هزینه ازمایشگاهم جداس. ولی اول مطمن شو جایی ک میری با بیمت قرار داد داشته باشه. من ازاد دادم چون بیمع ندارم.

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلو معجزه خدا مامان دوقلو معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری