خانما کسی قرص هیدروکسی کلروکین میخوره؟

۳ پاسخ

منم میخورم

من سابقه سقط مکرر دارم وقتی باردار شودم دکتر گفت بخورم فکنم اینا برای ضعیف کردن سیستم ایمنی بدن هستش تا جنین و پس نزنه

من میخورم

سوال های مرتبط