از این قرص کسی تو بارداری میخوره

تصویر
۳ پاسخ

بله منم استفاده میکنم از شروع ماه چهارم

من میخوردم ۶ تا ۹ هفته

اره من مبخورم دیگه داره تموم میشه

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین هفته پانزدهم بارداری
مامان شازده کوچولو👼 مامان شازده کوچولو👼 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نینی 💙 مامان نینی 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری