خانما سوهان برقی بهتره یا ناخن گیر؟

۹ پاسخ

سوهان برقی صدا داره موقع خواب بچه نمیتونی ازش استفاده کنی

منم ناخن گیر گرفتم ولی سوهان برقی بهتره چون بابام اینا میگرفتن برقی برنداشتم که زیاد خرج اضافی نباشه براشون

من ناخن گیر خریدم

ناخنگیر

با سوهان برقی ناخن گوشه‌ش نمیمونه تیز بشه

سوهان برقی خیلی بهتره .سری های مختلف داره که با توجه به ماه و سن بچه تغییر می‌کنه

من هیچکدمو نگرفتم😂

من ناخن گیر گرفتم

هیچکدوم من با قیچی ابرو میگیرم انقدم راحت تر و بهتره که حد نداره ، تازه گوشت ناخون بچه رو هم نمیگیری
آخرشم با سوهان معمولی یه تراش ریز میدی روی ناخونش که تیز نمونه ☺

سوال های مرتبط