۳ پاسخ

دقیقا ۱هفته من نتونستم لب به غذا بزنم از درد فقط سوپ بخور

هر ماه که میری چکاپ و سیم هارو برات سفت میکنه تا ۳_۴ روز اول درد داری غذای نرم باید بخوری
برای من وقتی فنر میذاره دردش خیلی بیشتر میشه
اصلا یه هیچ عنوان با دندوهای جلوت چیزی نخور ،غذا رو بده عقب با دندوهای آسیابت بخور

مواظب باش براکت ها نشکنه که باید بابتش هزینه بدی

هفته‌ی اول همینجوریه. هزینه چقدر شد؟

سوال های مرتبط