سلام خانما گل من درد تویی واژن دارم بنظرتون عادیه

۶ پاسخ

آره عزیزم منم دارم

منم دارم

🌷 خیلی از مادران باردار وقتی دردهای شبیه پریود یا سفت شدن شکم رو تجربه می‌کنن، می‌ترسن و احساس تنهایی می‌کنن 🤍

اما همیشه هر دردی نشونه خطر نیست؛
گاهی فقط بدن در حال تغییر و تطبیقه 🌼

با این حال، دردهای مکرر و منظم باید جدی گرفته بشن و پیگیری بشن 🌿

آرامش + آگاهی = بارداری امن‌تر 🤍

#بارداری

والا من دیروز از صبح درد واژن داشتم واژنم تیر می‌کشید ۱ روز کلا درد کرد علتش هم نمیدونم

منم دارم

هم هفته ایم منم دارم

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۳ ماهگی
مامان 🫀🫀🩷🩷 مامان 🫀🫀🩷🩷 ۷ ماهگی
مامان ماما فندوق😍😘 مامان ماما فندوق😍😘 ۶ ماهگی