وزن الان مهم نیست گلم
من ۲۲ نرفتم
من 22 هفته نرفتم 18 هفته 4 روز رفتم 230 گرم بود
من تو21هفته 416بود
من ۲۱ هفته رفتم ۳۵۰ دکتر گفت کمه😔خیلی ناراحتم و استرس دارم شنبه میخوام برم سنو داپلر نمیدونم چی بشه🙏🏻برام دعا کنید
درگیر وزن الان نباش،وزنگیری جنین ماه هشتم و نهم انجام میشه
من ۲۲هفته رفتم یک قل ۴۵۸ گرم یک قل ۴۶۶ گرم بود
530گرم
540 گرم
نرفتم که ببینم چقدره...دیگه نمیرم تا سونو رشد
۳۷۸ گرم یکی از بچه هام یکیشم ۱۰ روز کمتره
۵۰۰گرم
مگ الان کسی سونو رفته این هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.