۸ پاسخ

منم اینطوریم، دو ماهی میشه

منم اینطورم

بنظری من که عادیه منیش تقریبا له ۳۰هفتوه ایشم هبو ولی تا دکتریش هر بچو

طبیعی هست منم هم پالگن دارم هم زانودردهم زودخسته میشم پاهام دردمیکنه شدیدمخصوصن شبا😔

دقیقا منم همینجوریم لگنم بد درد میکنه میگن طبیعه تا بچه بدنیا بیاد این درد همراهه با نشستن زیاد هم بزور میتونی بلند بشی اونم با درد دخترخالم هم همینجوری بود بعد زایمان خوب شد

بازم اش طبیعی نیه حتما بچو کن دکتر

فک کنم طبیعه منم همین طوریم

یک طرفی لگنت یا یکک له لاقه کانت بشه مندالکت هاتوه ت خواره

سوال های مرتبط