۱۲ پاسخ

برا بچه من دوتا بود

اره یدونه واکسن ۶ ماهگی واون یکی هم خوراکیه ولی الان یه واکسن جدید آمده که مال سرخک چیزی نیست درد نداره

اره یدونه زدن

من شنیدم دوتا خوراکی و یدونه تزریقی هست

واسه پسر من یکی خورد دو تا هم زد

براه پسرمن دوتا بود

بستگی داره به مرکز بهداشت چی داده باشن . برا بعضی جاها ترکیب کردن شده یدونه بعضی جاها جدا جدا هست

بله برای پسر من یکی بود

واسه پسر من دو تا زدن

من ک تب داشتن عقب افتادم خداکنه فردا برم بزنن

بله تلفیقیه

بمن گفت ۳تاست

سوال های مرتبط

مامان کیان ❤️ مامان کیان ❤️ ۱ سالگی