برا بچه من دوتا بود
اره یدونه واکسن ۶ ماهگی واون یکی هم خوراکیه ولی الان یه واکسن جدید آمده که مال سرخک چیزی نیست درد نداره
اره یدونه زدن
من شنیدم دوتا خوراکی و یدونه تزریقی هست
واسه پسر من یکی خورد دو تا هم زد
براه پسرمن دوتا بود
بستگی داره به مرکز بهداشت چی داده باشن . برا بعضی جاها ترکیب کردن شده یدونه بعضی جاها جدا جدا هست
بله برای پسر من یکی بود
واسه پسر من دو تا زدن
من ک تب داشتن عقب افتادم خداکنه فردا برم بزنن
بله تلفیقیه
بمن گفت ۳تاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.