من اخرین پریودم 17 اردیبهشت بوده وبا سه روز تاخیربی بی چکم مثبت شد
من دوماردیبهشت پ شدم دوباره چهاردهم پ شدم اصلا سابقه نداشت الان بیست وپنج خرداده پ نشدم دیروز بی بی منفی بود علائم ندارم فقط انگاری سرپا بودنی کمرم خسته میشه...چرا انقد عقب انداختم ؟؟من تنظیمه پ ام ....کیست واین چبزا هیچوقت نداشتم عفونتم ندارم
من ۲۳ اردیبهشت
۳ روز پیش بی بی چک زدم منفی شد
حالا ببینم پریود میشم ی ن
سه بار تست زدم همش منفی
سلام منم ۲۰اردیبهشت آخرین پریودیم بوده هنوز هیچ خبری نیست بیبی چک هم زدم منفی نشون میده فقط نوک سینه ام درد میکنه و حرارت بدنم بالا و پایین میشه اونم فقط شب ها
منم21اردیبهشت عاخرین پریودم بود.. ازوقتی بیبی چکم مثبت شده لکه بینی دارم همش
من ۲۲فروردین
بیبی چک ندارم
اگه تاخیر خوردم میخرم میزنم
دعام کن عزیزم ناامید نشم
من 28اردیبهشت دیروز زدم منفی
منم ۲۳ اردیبهشت
چه علایمی داری
کدوم سمت تهران هستی دکتر پیش کی میری
من ۲۰اردیبهشت ولی هنوز میترسم بزنم
ایشالله که مبارکت باشه
من ۲۴ اردیبهشت اخرین پریودم بود دیگه بی بی زدم مثبت شد
عدد بتا هم روز موعد دادم ۱۲ بوده بعضیا میگن زود دادی ازمایش باید برم تکرار کنم هفته اینده
من ۲۲اردیبهشت تو تاپیکم هس ببین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.