۴ پاسخ

بهش میگن ریسه رفتن بعضی بچه ها اینطوری ن و طبیعیه..بعضی ها فوت میکنن ..بعضی ها پشت بچه رو ماساژ میدن.درکل چند ثانیه ست و تموم میشه.

به این حالت ریسه رفتن میگن پسرمنم هست این موقع سریع بغلش کن بادستت قسمت هردوقسمت باسن شو محکم بگیر تا ازاون حالت خارج بشه..حواسشو پرت کن

پسر منم اینجوریه لباشم کبود میشه بعد که بغلش میکنم درست میشه

چرا گریه میکنه؟؟

سوال های مرتبط