بچه ها بیاید کمکم
چجوری تولد بچه مو بگیرم؟

۶ پاسخ

من تولدش و کارایی که دوست داره میکنم.
میبریمش پارک غذای مورد علاقش. از الان عاشق حمومه میبرمش آب بازی بعد یه کیک کوچیک میگیرم تو همون پارک چندتا عکس میگیرم کسی هم دعوت نمیکنم.اینجوری بیشتر به خودش خوش میگذره تا اطرافیان.
تولدی که ما میگیریم تو یک سالگی دیگران بهشون خوش میگذره تا بچه

شام آماده کن حالا یا خودت درست کن زودتر یا اگه میخوای بیرون سفارش بده کیک هم سفارش بده حالا ببین چند نفر دعوتی داری ب کیکی بگو خودش می‌دونه چند کیلو درست کنه اگه میتونی یه سن ایچ بگیر باهاش شربت درست کن ولی اگه دیدی خیلی گرونه با کمی آبلیمو و شکر و زعفران همون شربت آبلیمو درست کن
میوه هم بگیر اگه تونستی ک گیلاس و زردآلو و خیار اگه وسعت نرسید همون هندونه هم اوکیه کمی هم چیپس و پفک برا روی میزش

منم جشن توباغ گرفتم به دخترمم خیلی خوش گذشت فیلمشم تا وقتی بزرگ بشه ببینه خوشحال میشه

تصویر

اینکه میگن بچه هیچی نمی‌فهمه و قبول ندارم پسرم خیلی بهش خوش گذشت
من باغ تالار گرفتم ۳۰ تا مهمون داشتم تقریبا مثل عروسی شد ولی این جشن برای پدر مادر هم هست🥹😍بنظرم هرکسی هزجوری می‌تونه حتی ی جشن سه نفره بگیره اولین جشن ...خاطره قشنگی میشه قبلش بچه استراحت کرده باشه و ...خوب پیش میره

بخاطر ماه محرم دیروز گرفتم،چیپسو پفکم اونیکی میز بود

تصویر

من گرفتم بعدازظهر
خاهرشوهرام و مادرشوهرم
مادرم و خاهرم
شربت و پفیلا و اسنک و میرزا قاسمی و کیک و چای دادم
یزره هم زدیم رقصیدیم

سوال های مرتبط

مامان دلاریس خانوم مامان دلاریس خانوم ۲ سالگی