۱۴ پاسخ

این تولد ساده ما دیشب

تصویر

من تم و انتخاب کردم هنوز نخریدم ولی کلی ریزه کاری دارم لباسشم نصفس خودم دوختم این وسط دستمونم خیلی تنگه😮‍💨صبر کردیم پول بیاد دستمون چهارشنبه هم تولده

به نام خدا لذت ببر
قرار حس خوب خودتون بچه داشته باشید تشریفات ثبت لحظه که فایده نداره پس ارزش سر دردت نداره عزیزم

همین عکسه خوبه تم خیوانات

من با خانواده خودم و شوهرم میگیرم

منم دیوونه شدم خیلی درگیر تولدم
میخوام تاپر شیر درست کنم براش تم هم نارنجی قهوه ای تقریبا

کیک تولد پسرم

تصویر

این تولد پسر من،خانواده من و شوهرم رو دعوت کردیم شام هم عقیقه پسرمو درست کردیم ی کیک ی کیلویی برای تولد و تعداد ۶۰تا خامه هم سفارش دادیم با میوه و پفیلا و ژله عکس میذارم

تصویر

من میخوام تم مینیون بزنم اگه کسی زده عکس بده واسه ایده

تروخدا با خونواده خودت بگیر یا ۳ نفری

کیک میخرم میریم اتلیه بعدم خانه بازی

والا من اشتباه کردم مهمون دعوت کردم، برگردم عقب سه تایی جشن میگیرم

ی اتلیه خوب پیدا کنید تو فضای باز عکس و فیلم بگیرید بهترین یادگاری از اولین تولدش
براش میمونه

وای بیا ب من کمک کننننن تاپیکامو ببین

سوال های مرتبط

مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی