من روزی نصف هندونه خوردم🤣🤣اولین باره میشنوم که نباید بخوری اتفاقا توی گوگل نوشته بود هیچ مشکلی نداره چون اتفاقا باید بدن ابرسانی بشه هندونه حجم ابش خوبه والا دوهفته بعدم رفتم ازمایش مثبت شد زیاد سخت نگیر فقط زعفرانو دارچین و زرشک اونم در حد زیاد نباید بخوری وگرنه روی زرشک پلو با مرغ که یه کوچولو زرشکو زعفران داره هیچ مشکلی نداره بخور
ميگن هندونه قاعده اوره بهتر نخورى
هنودنه سردیه نخوری بهتره
هندونه رو میدونم خیللللی کم باید بخوری
عناب رو نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.