شبیه اگزماست
عزیزم بهتر شد پاش؟ پای دختر من از اینم بدتره🥲
هر روز بشورش با صابون گلیسیرین.... پماد ژانوناید بخر از داروخانه صبح و شب بزن بهش...
معلومه خوارش داره میخوارونش... بزن تا خوارشش هم از بین بره....
این کرم رو بده داروخونه بسازه ترکیبی روزی دوبار بزن مثل مال منع من تا تهران رفتم ولی فقط این کرم منو نجات داد
اگزماست انگار
ببرش دکتر پزشک عمومی هم خوبه پماد دستساز میده خوب میشه
همیشه باید با وازلین بچه مرطوبش کنی
براش پماد ان ان بزن خوب میشه برا خشکی پوست عالیه
خشکیه پوسته
بتامتازون داد دکتر ب پسر من
الانم 8 سالش شده همچنان همینه
دکتر گفت ب هیچ عنوان لیف و صابون نزنمش
فقط شامپو بدنه کرمی
بعد از حموم هم لوسیون بدن کرمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.