۱۶ پاسخ

بنظرم ویروس دست پا دهان گرفته

دکتر به من گفت به خاک اینجور حساسیت نشون میدن

پای پسر منم یه مدت اینطوری شد خیلی سرچ زدم گوگل نفهمیدم از چیه درست شد
انگار یه ویتامینی کمه تو بدنشون

چرب کن مرتب
پوستش خشکه

پماد آ+د بزن تا خوب بشه
کمبود ویتامینD داره

سپهر هم پاش اینجوری میشه وقتی زیاد آب بازی کنه یا ب خاک برسه ب پاش..دکترش کرم سیوند براش نوشت ..وقتی میزنم خوب میشه

پسر من ویروس دست پا دهان گرفته اصلا اینجوری نبود

اما پای شوهرم اینجوری میشد ازمایش داد ویتامین دی خیلی کم داشت دکتر براش امپول نوشت خوب شد
قرص کلسیمم داد میخورد

دختر من وقتی از حموم‌میارمش کف پاش تا چندین ساعت اینجور پوست پوست میشه بعدش دوباره اکی‌میشه نمیدونم علتش چیهه

کمبود شدید ویتامین دی و کلسیم
بیشتر ویتامین دی

ویتامبنش بهش میدی مرتب ؟؟؟

عزیزم ویروس دست و پا و دهان گرفته شربت لیکو زینک بهش بده

کفشش کوچیک نیست؟تاول بزنه بترکه

آب بازی زیاد می‌کنه ؟!

کمبود ویتامین داره

پای خواهرزادم هم اینجوریه 8 سالشه خواهرم میگه از اول اینجوری ب گوجه اینا حساسیت نشون میده و میگه دکتر اینا هم زیاد بردم ولی خوب نمیشه همیشه وازلین میزنه جوراب اینا میپوشونه

یا خیلی تو آب بوده پوستش خشک شده یا به یچیزی حساسیت داره دختر جاریم یه سرخ کردنی ها اینجوری میشد

سوال های مرتبط