۷ پاسخ

سره شیشه شیر بزارین دهنش قطره هم بریزین مثل شیر میخوره

عزیزم از مزش بدش میاد من آد سول دادم
وکید دادم میریخت بیرون یا بالا میاورد
بهترین طعم آد پدیابست هستش ۲۰۰خورده ای هستش خیلی هم راحت میخوره با ملچ و ملوچ

کم کم بده قورت داد دوباره بده پسر منم یدفه میدم همشو میریزه بیرون

ببین شایدطعمش رودوسنداره دخترمن موزیشواصلادوسنداشت ولی توت فرنگیشوخوشش میادمیخوره

پسر منم هرکاری میکردم نمی‌خورد دکتر گفت بریز تو شیر خشکش الا راحت صبح ها میریزم شیر خشکش

پسر من هر قطره ای میدم خیلی دوست داره راحت میخوره بریز تو شیرش یا با سر شیشیه بده

بخوابونش با قطره چکون کم کم بریز تو دهنش
یکم بریز ته حلقش

سوال های مرتبط