خانما نی نی پی پی کرد باید با شامپو بدن بشوریمش هرسری؟یا فقط بااب؟

۶ پاسخ

اخه بچه اولش خیلی کوچولو هست چه جوری آدم بگیره ببره بشورش.میترسیم خدای نکرده بیفته

سوال منم هست،اصن جیش کنه هربار باید بشوری؟به هرکی میگم میگن خودت دستت میاد مثلا اگه هر ۲ساعت جیش کنه روزی یه بارم شماره ۲ 🤣باید همش‌بشوریم؟دستمال مرطوب بد نیست؟پسر باشه باید کل اندامشو دستمال بکشیم؟😕

من یک ماه اول بعد هر دفعه میشستمش. بدم میومد با دستمال پاک کنم خداروشکر هیچ وقتم نسوخت دخترم.تو مهمونی مجبوری پاک کنی تو خونه خودمون که میتونیم بشوریمشون

خودت میری دسشویی با شامپو هر بار میشوری؟روزای اول ک با دستمال نم دار باید پاکش کنی نمیشع هی ببری زیر اب

با اب کافیه

آب کافیه

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ از پیام پین شده شروع کن
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

سوال های مرتبط