۹ پاسخ

عزیزم 😍 مبارکه

منم دکتر یزدانپناه بهم جنسیت گفت

حس مادر هرچی باشه همونخ

مبارکت باشه عزیزم 😍

به حست اعتماد کن..حس مادر اشتباه نمیکنه اما اینکه از جای کبودی به این موضوع رسیدی باور کن حرفت هم خنده داره هم ببخشید چرت

عجباچه جالب😍

چه جالب

😍😍😍😍

انشالله بعدی جای آزمایشت شومبول دربیاد 😀😅

سوال های مرتبط

مامان دلماه💞 مامان دلماه💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری