اینو بعد سونو قلب چاپ کردم تازه فهمیدم حسم هیچ وقت دروغ نمیگه💙🤲🏻🌷🥲

تصویر
۸ پاسخ

حس میکردی پسره؟؟منم..حتی خوابشم دیدم اما دختر شد😂

😂پ چرا من حس میکردم دختره بعد رفتم سونو گف پسرع بازم باور نکردم تاآنومالی 😂بازم میگم شاید اشتباهه برم سونو رشد بعد شاید باورم شد😂😂😂

🥹🥹🥹جوجه من
ان‌شاءالله

خدا حفظش کنه عزیزم مبارکه💙😍

ای خدا چه متن قشنگی من بغض کردم خدا بچه هامون حفظ کنه🤲🌹

الهی خدا حفظش کنه حس میکردی پسره؟🥹
منم از اولِ اول حس میکردم و همون بود 😍

مادر خودش حس میکنه بچش چیه

مبارک عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رسا مامان رسا ۳ ماهگی