حس میکردی پسره؟؟منم..حتی خوابشم دیدم اما دختر شد😂
😂پ چرا من حس میکردم دختره بعد رفتم سونو گف پسرع بازم باور نکردم تاآنومالی 😂بازم میگم شاید اشتباهه برم سونو رشد بعد شاید باورم شد😂😂😂
🥹🥹🥹جوجه من
انشاءالله
خدا حفظش کنه عزیزم مبارکه💙😍
ای خدا چه متن قشنگی من بغض کردم خدا بچه هامون حفظ کنه🤲🌹
الهی خدا حفظش کنه حس میکردی پسره؟🥹
منم از اولِ اول حس میکردم و همون بود 😍
مادر خودش حس میکنه بچش چیه
مبارک عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.