از بعد سونو تشکیل قلب دیگه هیچ خبری از نی نی ندارم
یعنی حالش خوبه؟

۷ پاسخ

منم همین‌طور 🥺🥺🥺فقط وزن کم کردن و حالت تهوع دیوونم کرده

منم همین حسارو دارم همش دوس‌دارم سریع بگذره دوباره برم سونو ببینمش خیالم راحت بشه🥲

بله عزیزم🥰

الان ۱۲ هفته ای به زودی انتی می بینیش

عزیززززززم واقعا چیه این مادر شدن، معلومه که حالش خوبه نی نی نازمون نگران نباش به چیزای خوب فکر کن

خب به زودی میبینیش دیگه برای انتی😍

اره خب

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته شانزدهم بارداری
مامان انبه کوچولو🩷😋 مامان انبه کوچولو🩷😋 هفته هفدهم بارداری
مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته دهم بارداری