خانوما سونو تشکیل قلب نی نی خوبه مشکلی نداره؟

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم‌چرا گهواره برات زده ۱۲ هفته؟

قدمش مبارک❤❤❤

خدابرات نگهش داره بلا به دور باشه ازتون

همه چی نرمال و خوبه عزیزم تبریک میگم قلب تشکیل شده و ۷ هفته تون هست

مثل اینکه همه چی اوکیه

اره خوبه عزیزم

عالیه

چرا دوتا تاریخ زده؟یکی ۷ هفته،یکی ۶ هفته و ۳ روز؟؟کدومش دقیقه؟

سوال های مرتبط

مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه🐣🍼 مامان جوجه🐣🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری