۱۲ پاسخ

من دختراولم کمدش جا نداره نیاز دارم میخوام ‌برا دومی دراور بگیرم

لباسای تو خونه و بپوش مشکلش چیه خودتونین تو خونه اگه برا اوایل کافیه که هیچ اگرنه میتونی بعد زایمانت کم اومد دوباره بخری
کمدم که کافیه چرا هزینه اضافی باشه
خوبی بارداری دوم اینکه خیلی لوازم و از قبل داریم . جز چیزهای بهداشتی و خصوصی بقیه و میشه استفاده کرد
حتی شونه هم جدید نمیگیرم همون قبلیها کاملا نو هستن

من کمد سیسمونی دخترم رو گذاشتم برای بچه دوم. چون دیگه الان ۷ سالشه و اون کمد واسش کوچیکه. یه کمد بزرگتر گرفتیم براش لباساش جا بشه

لباس ک چون جنسیتشون فرق داره باید بخری ولی وان و اینا نیاز نیست
تخت و کمدم اره
فقط لباس تیریکو یا دستکش و کلاه و اینا نگیر میشه پوشید

کمد دیواری اتاقشون ۳ در داره برای همون کافی دیگه کمد نگرفتم
وان پسر قبلیم سالم مونده اینو هم نخریدم.
ولی باقی وسایل رو مثل حوله لباس کلاه و… همه رو گرفتم

همچی بستگی به خودت داره نه حرف مردم... من جای شما باشم از وسایل و کمد این چیزا همون قبلی هارو استفاده میکنم. لباس هم تا جایی که بشه از همون قبلی ها ولی خب سعی میکنم لباس بیرونی متناسب با جنسیتش بخرم.

من چون دختره اولیمم دختره لباس اینا فقط تا ۴۰ روزگیش میخرم از خودشو بپوشه کمد نمیخرم یکی از کشو ها دخترمو استفاده میکنم ولی ضروریات رو میخرم حوله تشک تعویض این چیزا

دقیقا منم کمد پسرم هست قراره برای دوتاشون استفاده کنم. اره میتونی بپوشی . من یه دستکش و یه جوراب و سه دست لباس دخترونه گرفتم فعلا . حوله سرویس کامل واسه پسرم گرفته بودم تازه تن پوش و براش استفاده کردم یکی دیگه نو هست قراره برای دخترم استفاده کنم . الکی هزینه نکن بعد ها ماه به ماه براش لباس یا هر چیزی‌نیاز داره بگیر
من قراره یه ساک و فلاسک و یه پاپوش دخترونه بگیرم فقط

من چیز های اضافی نگرفتم وسایلی ک میشه واسه هردوشون استفاده کرد چرا دوباره بگیرم مثل کمد و وان حموم لازم نیست ولی حوله بگیر چون یه وسیله بهداشتی و پوست نوزاد حساسه

من دخترم یک کمد داره میخوام واسه هردوشون استفاده کنم
اره چرا نتونی منم همین کارو میخوام انجام بده

کمد فعلا براش نمیگیرم.سبدلباس میگیرن.وان حمام نه.
اره چرا نتونی حداقل تو خونه تنش کن

دستکش و اینا هم میخرین باز؟حوله؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری