۱۱ پاسخ

من احساس میکردم استخون های واژنم شکسته

منم همین حس رو دارم یه کم که میشینم یا سر پا وایسم احساس میکنم داره پاشو میکنه تو کانال واژینال میخاد بیاد بیرون
تکونم که میخوره تو رونم حس میکنم

شماهم بچهاتون خودشون سفت میکنن

منم همینطور قشنگ تو واژنم نبض میزنه میگم الاناس که دسش یا پاش بزنه بیرون

منم همینجورم
میگم شما هم هنوز گاهی درد پریودی خفیف میگیرین ؟
یا موقع ایستادم و یا راه رفتن خیلی فشار حس میکنین زیر شکم‌؟

بله من الان دو هفته است اینجوری هستم

انشالله این دوماهم به سلامتی بگذره برا هممون راحت بشیم من دیگ کلافه ام بخدا

اره دقیقا منم

بعضی وقتا احساس میکنم پای دستی سری چیزی ازشون میخواد از اونجا بزنه بیرون😁

من هفته ۲۷ هستم همین حس رو دارم

بله گلم

سوال های مرتبط