۵ پاسخ

نگوووو دخترمنم همینطوره
ولی خوب دختر من فعلن چون بلدنیست حرف بزنه خواستشو بگه اینجوری جیغ میزنه
به حرف که بیان دیگ جیغ نمیزنن

وا چرا فکر میکنی همیشه اینجوری میمونه ،اینقدر آروم بشه

پسر منم خیلی جیغ میزنه فامیل شوهر هم میرن رو مخم که اره بچت عصبیه ولی بچه ها تو این سن دندون های سختیو دارن درمیارن اذیتن و چیزی میخوان یا میخوان از خودشون دفاع کنن چون نمبتونن حرف بزنن با جیغ کشیدن دفاع میکنه

توتنها نیستی وضعیت منم هست جانم طبیعی

از منم همینطوره

سوال های مرتبط

مامان 💙𝓜. 𝓡𝓮𝔃𝓪 مامان 💙𝓜. 𝓡𝓮𝔃𝓪 ۱ سالگی