۲ پاسخ

نبری بهتره حتی اگه تب نداره،چون بدنش ضعیفه ممکنه از بچه های دیگه مریض بشه

واکسن زده کجا میخای ببری

سوال های مرتبط

مامان 💙𝓜. 𝓡𝓮𝔃𝓪 مامان 💙𝓜. 𝓡𝓮𝔃𝓪 ۱ سالگی