نه چرا زشت باشه بگو برا بچمه
کلا یه ساک جدا بزار برا بچت هرچی هم توش میزاری در نیار که بفهمن مال خودتونه
وسیله هاتو بزار داخل ی ساک اونایی ک خراب نمیشن.
اصلا نده بهش ک قایم کنه.
هر چیم ک برداشته قایم کرده لازمش داشتنی بگو میشه مرغمونو بدی مثلا تاکید کن ک مال خودتونه.
وقتی پولشو دادی زحمت کشیدی بردی دیگه اصلا خجالت نکش اصصصلا رودر وایسی نکن
نهه ببر رک بگو اینارو دست نزن بیزحمت من سختمه هی بگم این کجاست اون کجاست.من وسایل خودمونو جابجا مبکنم
ببر بزار تو ساک بچه
هروقت خواستی بردار استفاده کن
اگرم کسی چیزی گفت بگو برای بچه س
وا چه جاری
من بودم چیزای یخچالی رو میزاشتم یخچال میگفتم این ماله دحترمه با بقی هم میزارم تو کیفم
بزار تو ساک خودتون یا بچتون هروقت میخوای استفاده کنی بگو برا بچم آوردم دیگه درست کردی خودت و شوهرتم بخورید بچه رو بگی دیگه ناراحتم نمیشه بشه هم مهم نیست
ن ببر ی کیف بخر چکار داری بدی دستش بزار کنار وسیله هات استفاده کن خودت
یا براش ببر تو ساک بذار
نه عیب نیست ببر بگو اینا برای مهوا هست جدا میذارم اینجا باشه
مثلا من برای پسرم برنج محلی میارم خونه مادرم میگمبرای علیرضاست
اگر بردی بگو واسه مهوا اوردم
بچم بد غذاست باید براش درست کنم بخوره
من حتی مهمونی هم چندروز جایی برم یه سری وسایل با خودم میبرم میگم واسه ارتا اوردم
همه هم خداروشکر درک میکنن
ببخشیدا چ جاری بیشعوری
زشت چرا
ماهم خانواده ی همسرم وسیله میبرن خونه مادرشون ، من تابحال نبردم چون تازه ب جمعشون اضافه شدن ولی اصلااااااا برای بچه م رودرواسی ندارمممممممممممم
وسیله هاتو خودت جم و جور کن
من هر کقت میرم خونه مامان بزرگم وسیله ها یخچالیمو میزارم تو ی طبقه میگم اینا مال یاسه خشکبار هم تو ساک نگه میدارم در نمیارم کلا
هر وقت دخترم چیزی بخاد بهش میدم
اره خوراکی ببر برا خودتونو بچه بزار کنار خودتون بخورین والااا بچه گرسنه بمونه چرااا
ضروری ها رو بردار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.