عزیزم یکوچولو کم وزنه اگه میتونی پودر لیدی میل بگیر بخور برامن بد نبود البته اگه قند واینا با مشورت پزشکت بخور
انشاالله که وزن اضاف میکنه
اگه دیابت نداری که بستنی زیاد بخور
اره عزیزم یه مقدار وزنش کم این هفته های اخر تخم مرغ پخته بود کنجد بخور بستنی بخور شیر موز بخور بادوم درختی بخور معجزه میکنه
آره عزیزم نگران نباش همه که نباید تپل مپل باشن
سلام برا افزایش وزن بچه روزی دوتا تخم مرغ اب پز بخور
یا هررور بستنی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.