سلام مامانا میشه سنوم ببینی وزن بچه کم نیست؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم یکوچولو کم وزنه اگه میتونی پودر لیدی میل بگیر بخور برامن بد نبود البته اگه قند واینا با مشورت پزشکت بخور

انشاالله که وزن اضاف میکنه
اگه دیابت نداری که بستنی زیاد بخور

اره عزیزم یه مقدار وزنش کم این هفته های اخر تخم مرغ پخته بود کنجد بخور بستنی بخور شیر موز بخور بادوم درختی بخور معجزه میکنه

آره عزیزم نگران نباش همه که نباید تپل مپل باشن

سلام برا افزایش وزن بچه روزی دوتا تخم مرغ اب پز بخور
یا هررور بستنی بخور

سوال های مرتبط

مامان سلین🫠🤱🏻 مامان سلین🫠🤱🏻 ۳ ماهگی
مامان حسام مامان حسام ۵ ماهگی
مامان مصطفی مامان مصطفی هفته سی‌وهفتم بارداری