سلام مامانا 37 هفته وزن بچه 3،125 خوبه؟ کم نیست؟

۵ پاسخ

ن نرماله

عزیزم عالیه

عالیه

عالیه عشقم .

نه خوبه من 2800 بود

سوال های مرتبط