خداروشکر رسیدیم ماه نهم پسر قشنگم چند هفته دیگ‌تو‌بغلمی

تصویر
۳ پاسخ

سزارینی هستی شما

بسلامتی منم جمعه آینده وارد نه ماه میشم سزارینی هستم یعنی چند هفته بعدش بچه رو برمیدارن

مبارکه عزیزم منم ۳۴هفته و ۳روزم

سوال های مرتبط

مامان هلما و تو دلی🩵 مامان هلما و تو دلی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا💖🥹 مامان دلانا💖🥹 ۶ ماهگی