خانما بچه ها کی باید از پوشک بگیریم

۴ پاسخ

باید امادگی داشته باشه اولا بتونه بگه جیش دوما شب تا صبح پوشکش خسک باشه ب مدت حداقل یک هفته سوم خودت امادگی روحی و حسمی داشته باشی مریض نباشی پریود نباشی اعصاب و روانت اروم باشه چون پروسه زمان بریه و باید صبر زیادی داشته باشی

من یکی دو هفتس گرفتم خودش میگ دسشوی داشتنی میبرمش

دوسال بع بعد

دو سال و نیم به بعد هر بچه ای متفاوته

سوال های مرتبط

مامان ِ نَهال🌱 مامان ِ نَهال🌱 ۲ سالگی
مامان مهوا مامان مهوا ۲ سالگی