غذای جدید..ادویه جدید یا داروی جدید یا شامپو جدید یا شوینده جدید نخوردی یا نزدی به بدنت؟
قرصی چیزی نخوردی الرژی بده
من قرص مترونیدازول میخورم اینطوری میشم
عزیزم نمیخام ناراحتت کنم...
ولی دوست آبجیم ، کل بدنش خارش داشت.. همینطوری یکسره میرفت پیش داروگیاهی....تا اینکه یکروز رفت دکتر از شدت خارش زیاد، گفتن سرطان پوست داری...
اینقدرررر دیر رفته بود دکتر ، گه سرطان وارد خونش شده بود.
و الان نزدیک یکساله که فوت شدش
قرص سیتریزن خارجی بخور کمی خواب اوره مال حساسیته
آلرژی یا کبد چرب
از کبد
خاکشیر و آبلیمو بریز تو آب بخور
فلفل و ادویه های دیگه رو هم فعلا مصرف نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.