ولی من معتقدم موتور و دوچرخه خوب نیست برا سیسمونی
درسته که کامله ولی بیشتر دوس دارم ذوق کردن دخترمو ببینم
بیشتر دوس دارم تو ذهنش یه چیزیو آرزو کنه و من آرزوشو براش برآورده کنم
از اول که همه چیو داشته باشه دیگه ذوق نمیمونه براش
ای جانم
عزیز روروئک صداهاش مال شماهم یک شکله و چراغ نداره ؟؟؟
خوشگل هستن مبارک گل دخترت باشه عزیزم 😍
موتورو چندگرفتین عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.