سیسمونی ۸🐣😘🥰

نظرتونه؟؟🙃

چون خیلی وقته چیدم گاز بادکنکا خالی شده😆

تصویر
۴ پاسخ

ولی من معتقدم موتور و دوچرخه خوب نیست برا سیسمونی
درسته که کامله ولی بیشتر دوس دارم ذوق کردن دخترمو ببینم
بیشتر دوس دارم تو ذهنش یه چیزیو آرزو کنه و من آرزوشو براش برآورده کنم
از اول که همه چیو داشته باشه دیگه ذوق نمیمونه براش

ای جانم
عزیز روروئک صداهاش مال شماهم یک شکله و چراغ نداره ؟؟؟

خوشگل هستن مبارک گل دخترت باشه عزیزم 😍

موتورو چندگرفتین عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🐣💖 مامان ماهلین🐣💖 ۹ ماهگی
مامان اسرا😍 مامان اسرا😍 ۱۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین🐣💖 مامان ماهلین🐣💖 ۹ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۳ ماهگی
مامان 💙 دوقلوها💙 مامان 💙 دوقلوها💙 ۱۰ ماهگی
مامان Minel مامان Minel ۱۱ ماهگی