خانما چند ماهه ب خانوادهاتون گفتین ک بارداری؟

۲۰ پاسخ

خانواده که ازهمون اول ولی فامیل سر اولی کلا نگفتم وقتی زایمان کردم فهمیدن. درمورد این یکی ام فعلا تصمیمی ندارم

فقط به مامانم
به بقیه هم میخوام ۴ ماه شدم بگم

من قبل اینکه خودم بفهمم همه متوجه میشن اینقد که حالم بدمیشع

به خانواده مامانم و مادرشوهرم از اول گفتم به فامیل هنوز نگفتیم

همون لحظه که بیبی چک‌ دوتا خط افتاد

منم نگفتم دوتا سقط داشتم کلا میترسم...مامانم میدونه خانواده شوهرمو دوس ندارم بدونن استرس میگیرم

دیگه برای تشکیل قلب که رفتم خیالم راحت شد به همه گفتم

من چون بعداز15سال خدابرام معجزه کرد به خانواده خودم وهمسرم گفتم

قبلی ۴ ماهگی گفتم
این یکی هم همون موقع ها میگم

من ۸ هفته خونواده خودم و یکی از دوستام
۱۳ هفته هم مادرشوهر و پدرشوهر

من نگفتم فقط همسرم خبر داره
گفتم تا زمانی که قلبش تشکیل بشه دو ماه کمه کم بگذره تا خیال خودمون از بی خطر بودن بارداریم راحت شده باشه

ماهنوزنگفتیم...تشکیل قلب بده انشالله بعدحالا

من بعد سونو قلب بهشون گفتم

ومنی که گفتم این یکی نگم اخه قبلی گفتم سقط کردم الانم ترشح صورتی دیدم😭

همون موقع که فهمیدم

پدر ومادر ها همون موقع که فهمیدیم
۶هفته بودم

من همون اولش همه فهمیدن چون همش بیمارستان درحال سرم زدن بودم فقط خانواده پدریم تازه فهمیدم

من ۹ هفته اینا بودم گفتم خیلی هم ذوقشو داشتم.
ولی بدجوری چشمم زدن. همون شبش مریض شدم پدرم دراومد
به عقب برمیگشتم به هیشکی نمیگفتم به هیشکی

😂من ک تست زدم ب همه خبر دادم

من گفتم ان تی مو برم بگم حتی شوهرم نمیدونه چون اگ بدونه میگ سقط کن

سوال های مرتبط

مامان عشقولی، ✨🪅🧸 مامان عشقولی، ✨🪅🧸 هفته سی‌ویکم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان 👩‍❤️‍👨 مامان 👩‍❤️‍👨 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته هجدهم بارداری