مولتی ویتامین عجیب گرسنم میکنه میشه نخورمش دیگه؟؟

۱۲ پاسخ

من کلا نخوردم‌همینجوریشم اندازه قول میخورم

منممممم عجیب چنروز میخورم گرسنه میشم از ابچین قرصه پس😂😂😂

ببین ب من اعتماد کن من خیلییی پرس و‌جو کردم از بهترین متخصص های تهران و زنجان سوال کردم
مولتی ویتامین برای مادری ک مشکل وزن داشته باشه خوبه
ب جای مولتی ویتامین ففول پرگنسی بخر همون مواد مولتی ویتامین رو داره اما مادر رو چاق نمیکنه

من پریناتال میخوردم عالی بود حتما بخور حتما

من هفته ای دوتا میخورم چون بشدت وزنم میبره همیشه هم گشنمه

همین هفته های شماهم من اصلا سیرنمیشدم.بعدالان عادی شدم
شایدبدنت توی این هفته نیازداره.بخوربنظرم

اگه وزنت رو داره زیاد بالا میبره مصرف نکن
من دکتر خودم بهم نداد ، بهداشت بهم داد ، بعد از دکترم پرسیدم گفت اگه دیدی خیلی داره رو وزنت میره نخورش

منم یهو وزنمو برد بالا دکتر گفت هفته ای یکبار بخور

منم خیلی اشتهامو زیاد کرده بود وزنمم داشت زیادی میرفت بالا به دکترم گفتم برام کردش هفته ایی یک بار

من وزنم‌را داشت خیلی می برد بالا دکتر از هر روز گفت هفته ای ۲ تا بخور

اره کلا میگن مولتی ویتامین اشتهای خودت رو زیاد می‌کنه وزن خودت می‌ره بالا ولی من از بهداشت که میگیرم گرسنه ام نمیکنه های هلث هست

گلم اسمش چیه؟

سوال های مرتبط

مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وهفتم بارداری