بسلامتی قدم نو رسیدتون مبارک یعنی من الان گل گاوزبان میتونم بخورم؟
نمیخام کیسه آبم پاره بشه چون زایمان اولم با پارگی کیسه آب رفتم اذیت شدم
ب سلامتی عزیزم.خداروشکر خوبین
ممنون عزیزم مرسی
به شما تو سونو آخر همون ۳۶ الی ۳۷ نگفته بودن وزن جنین کمه؟!؟
سونو داپلر iugr انجام ندادی ?!!
مبارک باشه عزیزم کدوم بیمارستان بودین
از بی حسی یا اپیدورال استفاده نکردی ؟
از چند هفتگی ورزش و پیاده روی رو شروع کردی تو خونه چه ورزش هایی میکردی و چند دقیقه پیاده روی
و اینکه گل گاو زبان باعث میشه دهانه رحم باز شه؟ من ۳۲ هفتم بخورم مشکل داره؟
چهار 💖💖💖
سه ❣️❣️❣️
دو 💞💞💞
یک 💕💕💕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.