تایپ قبلی 😭بارداری فرزند خوندگی

۶ پاسخ

خب دیگه نگران نباش من هفت ماه شدم از خواب بیدار میشدم یهو ازم ترشح میومد مثل کیسه آب بود

میخای مطمئن بشی یه پد بزار سرف کن عطسه کنه راه برو اگر دیدی خیلی داره میاد برو چک کنن

خب پس چیزی نیستش چون کیسه آب شفاف

اگر خارش نداری سوزش نداری چیزی نیست اگر آزمایش گلوکز داده باشی عفونت داشته باشی زده

اون احتمال داره عفونت باشه یا ترشحات زیاد شده باشه

کیسه آب شفاف بوی شیرین داره یا سبز رنگ

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان د‌ُرسا مامان د‌ُرسا روزهای ابتدایی تولد