۳ پاسخ

خب مگه نمیدونی نباید اونجور بخوابی

من که بعد ماه سوم حاملگی دیگه نتونستم رو کمر بخوابم همین مشکل ترو داشتم هرچی هم می‌خوردم فک میکردم سر دلم مونده خیلی سخت بود با اینکه همه میگفتن دختر باید تو پهلو ها باشه مال من شکمم گرد بود و بالا

چند هفته ای خب نباید بخوابی

سوال های مرتبط