حس لرزش خفیف یا حالت لیز خوردن ، اوایل اینجوریه بعدش که جنین بزرگتر میشه لگدهاش هم قوی تر و واضح تر میشه صبور باش
دستتو بزار رو لپت با زبونت ضربه بزن زیر دستت.من همچین حسی داشتم بعد خوردن هندوانه و کیک شکلاتی
ولی بیشتر وقتها نبض حس میکنم یا احساس میکنم یچیز آرووووم زیر پوستم حرکت میکنه و پوستم کشیده میشه وقتی اون قسمت رو دست میزنم سفتتر هست نسبت به بقیه جاها
قشنگ میفهمی لگد میزنه 😬😂
آنقدر توی ماه های بالاتر لگد هاش زیاده که بعضی وقتا کف پاهاش از تو پوستت مشخص میشه از بس فشار میده یا سرش از روی پوست مشخصه
حس خیلی خوبی داره واقعا
باشه ایشاالله تو هم تجربه میکنی میفهمی لگد چه جوریه 😂😂😂
من از ۱۶ هفته حس میکنم اول کنار نافم نبض میزد از رو پوست معلوم نبود الانم دو هفته س کلا زیر شکمم حس میکنم نبض میزنه انگار ولی همون لگدشه چون کوچیکه واضح دیده نمیشه
نه لگد دیگه واقعا لگد
بزار بخوری متوجه میشی😍با تکون فرق داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.